PCO - monitoring objektů
PCO je pomocí komunikátoru připojen na již instalovaný zabezpečovací systém na objektu klienta. Získané signály jsou zálohovanou komunikační cestou v reálném čase svedeny do místa služby Pultu centralizované ochrany. Zde naši operátoři ověřují poplachové stavy a je-li to nutné, postupují dle zásahového plánu.
Jak probíhá připojení na PCO?
- Technik navštíví váš objekt a prověří, jaké jsou na objektu nainstalovány bezpečnostní systémy. Na základě toho výbere a instaluje vhodný komunikátor (připojení centrály EZS / PZTS). Návštěva trvá cca 30 minut.
- Společně sestavíme Zásahový plán na míru vašemu objektu dle vašich požadavků a potenciálních rizik. Jedná se o strukturovaný dokument popisující jednotlivé bezpečnostní postupy operátora PCO při různých poplachových stavech.
- Protokolované převzetí střežení objektu dle smlouvy.
Celý proces připojení trvá necelou hodinu.
Standardní Zásahový plán obsahuje:
- Poplach na objektu vyvolaný zabezpečovacím systémem EZS, nebo stiskem nouzového tlačítka (panika), v případech, kdy se necítíte doma v bezpečí.
- Okamžité ověření poplachu operátorem PCO na kamerách (CCTV) nebo EZS videofied (pokud jsou instalovány)
- Je-li poplach ověřen jako skutečný, nebo je příčina poplachu označena jako neznámá, operátor jedná dle zásahového plánu a neprodleně vysílá mobilní zásahovou jednotku, alarmuje Policii ČR a informuje klienta.
- Zásahová jednotka přijíždí na místo, provádí kontrolu narušení objektu a udržuje přitom stálé komunikační spojení s operátorem PCO
- Pracovník zásahové jednotky po dohodě zabezpečuje objekt po dobu nezbytnou do příjezdu klienta nebo policie.
Dojde-li k napadení objektu, v rámci služeb Pultu centralizované ochrany zajišťujeme pro naše klienty i pohotovostní služby (zámečnictví, sklenářství a další).
Centrum splňuje zákonem stanovené normy a klientská osobní data jsou zde uchovávána v maximálním bezpečí.