Ostraha vrátnice, vrátné služby
Ostraha vrátnice je pracovník, jehož činnost je z 99% rutinní, ale v 1% případů na jeho správné a včasné reakci závisí mnoho. Obsluha vrátnice je většinou první osobou, se kterou přijde návštěva objektu do osobního kontaktu. Na základě našeho dlouholetého působení na německém trhu bezpečnostních služeb jsme si uvědomili to, co bezpečnostním agenturám v ČR stále nedochází:
„Pracovník na vrátnici není spící dědula, ale z krizových postupů školený a pravidelně testovaný, reprezentativní profesionál, jehož činnost i bdělost je neustále kontrolována automatickým systémem, přičemž jeho vzhled i zdravotní stav musí odpovídat náročnosti provozu a očekáváním klienta.„
Proto je pracovníky vrátnice potřeba opravdu pečlivě vybírat, aby vás mohli dobře reprezentovat a pravidelně je testovat ze znalosti krizových postupů, aby v kritické chvíli správně zareagovali. Z provozu dobře víme, že není vrátnice, jako vrátnice. Před nabídkou služby naše bezpečnostní agentura klienta detailně vyzpovídá, co od služby na vrátnici očekává v denních a v nočních hodinách, protože častokrát jsou v povinnostech služby na vrátnici přes den a v noci diametrální rozdíly.
Služba ostraha vrátnice 2.0
Klienti, kteří nás poptávají, si často stěžují na svou bezpečnostní agenturu, že velkým nešvarem jejích pracovníků ostrahy vrátnice je spánek na pracovišti, na který agentura neumí reagovat. Toto máme podchycené online technologií pro podporu ostrahy PRO tracking system, kterou na všech objektech považujeme za naprostý standard, který nás výrazně odlišuje od konkurence.
Pracovníci vrátnice jsou vybaveni mobilním terminálem, který kromě kontroly vykonaných obchůzek, plnění nastavených úkolů, KPI, reportingu, sledování polohy v reálném čase, umí také v režimu lone-worker v předepsaném intervalu (standardně 15 minut) hlídat bdělost pracovníka. Pokud pracovník nesplní časové limity pro jakýkoliv úkol (např. potvrzení bdělosti, pochůzku, předepsaný úkol, fotografii neporušenosti plomb, aj.), terminál okamžitě vytáčí provozního manažera a automaticky rozesílá emaily s upozorněním odpovědným osobám – vše v reálném čase.
Papírové knihy návštěv jsou s námi minulostí
Terminál umožňuje vést knihu návštěv v digitální podobě, s vyplněním jakýchkoliv údajů, které o vašich návštěvách chcete evidovat, včetně vlastnoručního podpisu návštěvníka přímo na displeji terminálu (podobně jako u zásilkových služeb). Protože se veškeré údaje ukládají na server, vyhledat návštěvy všech pracovníků konkrétního dodavatele, nebo konkrétního pracovníka i několik let zpětně, je otázkou několika vteřin. K záznamům mají pohodlně přístup online všichni, koho si zvolíte – ostraha vrátnice, bezpečnostní manažer, nebo klient.
V reálném čase budete vědět, co se na vaší vrátnici děje
Terminál umožňuje reporting jakýchkoliv mimořádných událostí na pár kliknutí, a to včetně přiložení audio video dokumentace, s možností podpisu svědků. Neexistuje tedy situace, kdy by se na objektu našeho zákazníka cokoliv dělo, aniž by to náš bezpečnostní manažer nebo klient okamžitě věděl. Reporty o událostech se dají zasílat na email okamžitě, nebo v přehledech za týden či měsíc, nebo pouze v případě, že dojde k určitému typu události, možnosti jsou neomezené.
Služba ostrahy vrátnice zajišťuje:
- Zabezpečení vchodu do budovy, nebo vjezdu do areálu
- Dohled na bezpečnostní kamery (CCTV)
- Obsluhu ústředen bezpečnostních systémů (EZS, EPS)
- Kontrolu a evidenci vjíždějících a vyjíždějících automobilů
- Evidenci a identifikaci návštěv
- Základní informační servis
- Obsluhu přístupových systémů a závor
Po domluvě jsou pracovníci vrátnice schopni zajistit pochůzky ve vašem objektu. Mohou být prováděny v pravidelných i nepravidelných intervalech, ve dne i v noci.